Índex del Fòrum de BETULO.CAT Badalona BETULO.CAT Badalona
Fòrum d'opinió Badaloní

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  ChatChat   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

[ DALT LA VILA ]
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, ... 85, 86, 87  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BETULO.CAT Badalona -> El badaloní parla
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
prunera
Administrador

Registrat: 30 Des 2005
Missatges: 1223
Ubicació: Badalona

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 4:59 pm    Assumpte: Re: Esgrafiats C/ Pujol Respondre citant

Hola Bandoler

a) I els qui no hi estan d'acord? L'ajuntament no els obliga a res?

b) Perquè el judici se celebra d'aqui a 3 dies, el dia 27 concretament. A aquesta primera ressolució a la que et refereixes, i que no he trobat enlloc, si em diguessis a quin dia ha sortit publicat al Butlletí oficial de la provincia ha sortit ho buscaré i ho publicaré. N'estas segur del que dius?

c) Un regidor tant bò, i mes sent de cultura, no permetria no respondre a missatges així que li envia una pobre ciutadana, a hores d'ara frustrada

=======================================
Carta

poder participar en la cabalgata de reyes Destinatari:
Josep Durán i Vázquez
Regidor/a
de Badalona

Data: 29/11/2005
Tipus: de proposta o suggeriment
Autor: isabel leon gomez

Text de la carta:
señor regidor:

puede que ya sea demasiado tarde para hacerle una propuesta pero como ciudadana de badalona de siempre me gustaria participar en la cabalgata que cada año organiza el ayuntamiento en mi ciudad dado que como he podido comprobar que participan muchas asociaciones pues yo le paso a comentar que yo pertenezo a una sin animo lucrativo y que se denomina ASSOCIACIO D´AJUT EN CARRETERA " RUTES " y cuyo fin como su propio nombre indica es la de socorrer en la carretera a cuantos ciudadanos necesiten de nuestros servicios. A nuestra asociacion nos conocen en el barrio de Pomar ya que cada año colaboramos en la organizacion de su cabalgata ayudando tambien en las tareas de señalizaion de las calles y demas, ya que tambien nos dedicamos a estas tareas en pruebas deportivas tales como la San Silvestre por la nacional II, carreras ciclistas en otras poblaciones y demas.
Pero como no, nos gustaria participar en la cabalgata con nuestros vehiculos y haciendonos " un poco de propaganda" para cualquier respuesta y en espera que sea afirmativa sirvanse en ponerse en contacto con el e-mail faclitado arriba o en el numero de movil 649.28.94.29 preguntando por Isabel. gracias anticipadas.

En el caso de que no pudiera ser el participar en la de este año le agradeceria que me indicara el proceso a seguir para participar en la del año proximo.
==========================================

d) Un regidor tant bò no permetria posar-se en contra als col.lectius de ciutadans, com els diables i dels de l'aavv, tirant pel dret el calendari de les festes enlloc de comptar amb ells. M'ho negues?

e) Un regidor del 1er districte tant bò faria que hi hagués més presència de la guardia urbana al centre de badalona, que és totalment nula. M'ho negues ?

f) Un regidor del 1er districte tant bò, tindria un assistent igual bò d'ell, que atendria els ciutadans que li demanen ajuda, com el cas d'en VictorP, que encara espera la trucada d'en Lacruz.

g) Un regidor de cultura tant bò no es queda mut davant la renuncia del director del teatre zorrilla, i més pels motius que dóna.

Et donc la oportunitat a que detallis fins a 7 actuacions exitoses d'aquest tant bon regidor. Que tinguin substancia, si et plau

Bandoler escrigué:
LAjuntament no obligarà ningú ha fer res, l'Ajuntament només farà i signarà un conveni amb els 6 que si hi estan d'acord. No diem mentides. Per altra banda Prunera, perquè no comentes la primera resolució del jutge en relació a la supusada expropiació, i que dona la raó a al'Ajuntament? Per cert l'estudi marcarà la manera de fer tots els carrers, mantenint una coherència entre ells. Aquest Regidor en tres anys ha fet més que els altres en 20 anys, i que eren de CiU :Oficines del barri, convenis, estudis. Ja ens ho van dir en la Jornada que es va fer al Museu, primer s'han de fer els fonaments després les ores.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
marga
emperador
emperador

Registrat: 22 Mar 2006
Missatges: 2866
Ubicació: badalona

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 5:30 pm    Assumpte: Respondre citant

rateta escrigué:
Bandoler....de què bandoler? del diccionari de llengua catalana? se't nota massa que ets qui ets, i que tots paguem la teva nòmina! però en fi, tothom és lliure d'expressar-se, només faltaria! però jo si fos tu, per dignitat, no escriuria amb tantes faltes d'ortografia!!!

Rateta, tu saps qui és aquest Bandoler?!

Si dius que entre tots li paguem la nòmina, vol dir que és funcionari...
Aleshores, el que menys m'interessa és la seva ortografia. El que m'interessa més, és la sinceritat que gasta.

La seva signatura és tota una declaració de principis. Això sí que és l'important!
Almenys, en Bandoler és coherent, no? Genial, tu!!!

Apa siau!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Convidat/da

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 6:55 pm    Assumpte: Re: Esgrafiats C/ Pujol Respondre citant

Bandoler escrigué:
LAjuntament no obligarà ningú ha fer res,

Potser sí, però a la presentació del primer projecte i primera proposta, vau dir als veïns: "heu d'estar-hi tots d'acord; només que un veí digui que no, no es tirarà endavant el projecte." D'això en són testimonis la majoria dels veïns del Carrer Pujol i membres de la junta de l'A.V.V. de Dalt la Vila. Qui ho vulgui, ho pot contrastar amb les persones esmentades.

Potser sí, però en una reunió al local de l'A.V.V. de Dalt la Vila, amb l'assistència d'en Josep Duran, J.Carles Lacruz i Rosa Sadurní, així com la d'alguns membres de la Junta de l'Associació, juntament amb cinc dels veïns afectats, a més de l'advocat d'alguns d'ells, els vau posar sobre la taula la possibil·litat de "girar un decret d'execució". Que ho feu o no en un futur, no ho sé pas, però que va ser "aviso para navegantes", i tant!
Tot això va passar el dia 3-05-2005 a les 20:50.

Cita:
No diem mentides.

..............Noticia del PUNT ( Barcelonès Nord ) del dimecres, 21 de setembre del 2005

.......................................

Com diuen en castellà, "para muestra, un botón".
Mira aquest retall del Punt. Llegeix el què hi diu.
I ara resulta que només en són sis, els veïns que hi estan d'acord?
Jo no diré que diguis mentides però, a mi, no em quadra. Ara no em surtis que això publicat és responsabil·litat del Punt perquè vaig consultar-ho amb la redacció del diari i em van dir que aquestes declaracions eren fetes per la Regidoria del Districte.

Cita:
Per altra banda Prunera, perquè no comentes la primera resolució del jutge en relació a la supusada expropiació, i que dona la raó a al'Ajuntament?

Ja que dius que no dieu mentides, perquè no la comentes tu, aquesta resolució? Si és que pots, cosa que dubto. El que és cert (si és que parlem de la mateixa cosa) és que la Vista Judicial per una demanda de domini, serà el proper dia 27-4-2006, a les 10 del matí, al jutjat de Primera Instància de Badalona. Hauries de saber-ho perquè, dos de la Regidoria, estan convocats per declarar.

Pel què fa a la resta del teu escrit, i sense ànim de menysprear el Regidor del Districte, no sé quantes oficines de barri, convenis i estudis s'han fet i el què us hi heu gastat dels nostres impostos. El que sí que és cert i no és "mentida", és que a peu de barri, a peu de carrer, no s'ha fet cap actuació que no sigui la d'esporgar els arbres un cop l'any (i no tots), i la de passar l'escombra cada dia.

Finalment, benvolgut Bandoler, per molt que te'n omplis la boca, a Dalt la Vila no heu fet ni fareu res, per la senzilla raó de que us "importa un bledo" tot el que no sigui fer-hi pisos. Igualment, us "importa un bledo" els qui hi vivim, ja que els nostres vots, no us són de cap manera imprescindibles.

Companys, aneu sobrats de prepotència i de mal estil. Què us heu pensat?! Que se us ha de dir que sí a tot? Que no se us pot contradir?
Xicots, el vostre tarannà em porta a la joventut: quan en reunions d'entitats lúdico-culturals, la policia guvernativa, m'obligava a parlar en castellà.
.
Tornar a dalt
Bandoler
Convidat/da

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 7:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Denoto a la teva resposta una mica de ràbia o poder és enveja?.

En primer lloc et demano perdó per les meves faltes d'ortografia, sóc de llengua materna castellana i intento per tots els mitjans aprendre cada dia més el català, però amb persones com tu no hi trobo gaire ajut. Malgrat tot he de dir que com tu n'he trobat ben pocs, més al contrari tothom em diu que endavant i que del errors se n’aprèn.

En segon lloc he de dir que la meva nòmina surt d'una empresa privada. Poder les accions d’aquesta empresa es troben en mans de moltes persones i entre aquestes persones hi ets tu, tot i que ho dubto.

Vull dir-te que sóc un veí de Dalt de la Vila, més concretament del carrer Lladó, fins aquí puc llegir. Intento estar al dia de tot el que passa al meu barri. És cert que la informació no arriba com hauria d'arribar, poder els missatgers no fan la feina, poder qui té informació, i si aquesta es bona, no interessa que circuli. Puc assegurar-te que el que he dit és cert i es pot comprovar.
Tornar a dalt
prunera
Administrador

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 7:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Bandoler,

Lamento que no ens hagis explicat els 7 punts d'accions concretes i de valor que hagi fet en Durant en aquests darrers 3 anys

Lamento que no hagis sabut o rebatre el documentadíssim missatge de l'invitat. Davant les evidències...

Bandoler escrigué:
Denoto a la teva resposta una mica de ràbia o poder és enveja?.

En primer lloc et demano perdó per les meves faltes d'ortografia, sóc de llengua materna castellana i intento per tots els mitjans aprendre cada dia més el català, però amb persones com tu no hi trobo gaire ajut. Malgrat tot he de dir que com tu n'he trobat ben pocs, més al contrari tothom em diu que endavant i que del errors se n’aprèn.

En segon lloc he de dir que la meva nòmina surt d'una empresa privada. Poder les accions d’aquesta empresa es troben en mans de moltes persones i entre aquestes persones hi ets tu, tot i que ho dubto.

Vull dir-te que sóc un veí de Dalt de la Vila, més concretament del carrer Lladó, fins aquí puc llegir. Intento estar al dia de tot el que passa al meu barri. És cert que la informació no arriba com hauria d'arribar, poder els missatgers no fan la feina, poder qui té informació, i si aquesta es bona, no interessa que circuli. Puc assegurar-te que el que he dit és cert i es pot comprovar.
Tornar a dalt
Ciutada
emperador
emperador

Registrat: 26 Mar 2006
Missatges: 729

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 7:51 pm    Assumpte: El Bandoler ha fet figa Respondre citant

Aquest Bandoler no te la categoria d’en Serrallonga, ha fet “figa” Laughing

Salutacions. Shocked
Tornar a dalt
Bandoler
Convidat/da

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 9:07 pm    Assumpte: A Prunera Respondre citant

Resosta a) Van dir que NO i se'ls ha de creure. En tot cas si ho fan serà el moment de denunciar-ho. No es pot vendre la pell del llop abans de maar-lo.

Resposta b) La resolució exixteix i la tenen a Serveis Jurídics de l'Ajuntament. Arrel d'aquesta resolució, els demantdants (3) van interposar un recurs.

Resposta c) Que no estem parlant de Dalt de la Vila? Teniu molta mania en barrejar temes. Que ho feu per despistar al lector. Poder tornem a allò que la informacio existeix però cal fer que no circuli o disorssionar-la.

Resposta d) el calendari, o al menys laNit de Sant Anastasi es vaconsensuar amb tots els grups que hi participen en la Nit, jo hi era en representació d'un dels grups.

Resposta e) Jo crec que lapresència hi és, altre cosa és que poder volem un Guàrdia a cada cantonada les 24 hores del dia.

Resposta f) El cas d'en VicorP, poder que li preguntem a en Lacruz si es cert. Però torno a insistir que no parlaven de Dalt de la Vila?

Resposta g) Si va dimitir o el van fer fora ja ho va explicar en e lseu moment. Però torno a insistir que no parlaven de Dalt de la Vila?
Tornar a dalt
Convidat/da

MissatgePublicat: Dl Abr 24, 2006 10:24 pm    Assumpte: Re: A Prunera Respondre citant

Bandoler escrigué:
Resposta b) La resolució exixteix i la tenen a Serveis Jurídics de l'Ajuntament. Arrel d'aquesta resolució, els demantdants (3) van interposar un recurs.

Això no es cert, els serveis jurídics de l’ajuntament no poden tindre una resolució judicial abans de que se celebri la Vista, es del tot lògic, si no de que serveixen els jutjats i els judicis Question

Els demandants per si el Bandoler no ho sap, no han presentat cap recurs, senzillament van presentar una demanda que tal com he escrit abans, es veurà el proper dia 27 d’aquest mes. Idea

Potser el Bandoler del que està assabentat es de la Vista prèvia que va haver-hi fa un mes o mes i mig. Per si el Bandoler no ho sap les Vistes prèvies son per presentar documentacions i acordar la citació de testimonis o probes varies. Wink

Jo de tu Bandoler, tindria mes cura de dir el que dius, estàs donant per fet que hi ha una sentencia abans de fer-se el judici. Això es lleig, molt lleig. Evil or Very Mad Exclamation Exclamation Exclamation
Tornar a dalt
prunera
Administrador

MissatgePublicat: Dt Abr 25, 2006 7:09 am    Assumpte: Re: A Prunera Respondre citant

Tu saps que el judici interessant és el 27. Ja veurem.

Sobre el consens amb tots els grups de la nit : no. No es va consultar l'AAVV del centre ni els diables. I no insisteixis més amb el tema perquè si cal que vinguin a "declarar" aqui es fa i punt.

I no, no parlàvem només de Dalt la Vila. Tu deies que aquest regidor ha fet allò bò i allò tant bò, i ni de boin lluny, per tots els punts que t'he posat com a exemple i que tu has negat a contestar.

Menys mal que els punts estan a l'abast de tothom, i es difonen aquestes males actuacions.

Bandoler escrigué:
Resosta a) Van dir que NO i se'ls ha de creure. En tot cas si ho fan serà el moment de denunciar-ho. No es pot vendre la pell del llop abans de maar-lo.

Resposta c) Que no estem parlant de Dalt de la Vila? Teniu molta mania en barrejar temes. Que ho feu per despistar al lector. Poder tornem a allò que la informacio existeix però cal fer que no circuli o disorssionar-la.

Resposta d) el calendari, o al menys laNit de Sant Anastasi es vaconsensuar amb tots els grups que hi participen en la Nit, jo hi era en representació d'un dels grups.

Resposta e) Jo crec que lapresència hi és, altre cosa és que poder volem un Guàrdia a cada cantonada les 24 hores del dia.

Resposta f) El cas d'en VicorP, poder que li preguntem a en Lacruz si es cert. Però torno a insistir que no parlaven de Dalt de la Vila?

Resposta g) Si va dimitir o el van fer fora ja ho va explicar en e lseu moment. Però torno a insistir que no parlaven de Dalt de la Vila?
Tornar a dalt
Convidat/da

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 3:46 pm    Assumpte: ajornament Respondre citant

la Vista de demanda de domini pel carrer Pujol, queda ajornada fins +/-a principis del mes de juny, degut a que l'advocada de l'ajuntament està malalta.
.
Tornar a dalt
Victorp
emperador
emperador

Registrat: 03 Gen 2006
Missatges: 954

MissatgePublicat: Dc Abr 26, 2006 4:10 pm    Assumpte: Re: A Prunera Respondre citant

Bandoler escrigué:

Perdona,
M'estàs dient mentider?

Doncs encara que sembli mentida, és veritat. El Sr Lacruz, amb el qual porto intentant parlar des de fa 4 mesos, al que li he escrit varios e-mails que no m'ha contestat, el que m'ha de donar una resposta a la instància que vam presentar fa 4 mesos, al que li estem pagant més del que podem somiar a guanyar mai la majoria de nosaltres, pot defensar-se aquí mateix si creu que això és mentida.

I tampoc cal parlar gaire de Dalt de la Vila. Només cal passejar-se un dia pels seus carrers per veure l'apreci i l'interès que hi posa l'ajuntament en aquest barri.

Però és clar, cadascú creu el que vol creure. No?

Salutacions,
Víctor
prunera
Administrador

MissatgePublicat: Dt Mai 02, 2006 9:42 am    Assumpte: Esborrat missatge Respondre citant

Rateta, ho sento però he hagut d'esborrar un missatge teu perquè feia al.lusió a les capacitats professionals o intel.lectuals d'un 80% de la plantilla de l'ajuntament, i això no es pot permetre.

Salutacions, i espero que ho comprenguis.
Tornar a dalt
Ciutada
emperador
emperador

MissatgePublicat: Dj Mai 04, 2006 11:09 am    Assumpte: Tret de la Revista de Badalona Respondre citant

.......................Llegit a La Revista de Badalona
......( Mensual d’el Punt d’abril de 2006, Nº 3476 , pàgina 16)

Comença el procés de diagnosi del nucli històric, Dalt la Vila

“L’Ajuntament de Badalona ha adjudicat l’estudi que ha de fer una diagnosi i proposar actualitzacions destinades a revitalitzar el nucli històric de Dalt la Vila. L’equip format per Antoni Vilanova, Eduard Simó, Joan Olona i Blanca Sala han estat els adjudicataris, que hauran de redactar l’estudi.......” fins aquí la transcripció. L’article continua.

Algú sap com s’ha adjudicat ? He buscat per tot arreu i no he trobat enlloc de l’administració, el corresponent concurs d’adjudicació. Es que potser ho han fet a dit Question
No ho crec, em semblaria molt greu. Si algú me’n pot fer cinc cèntims ho agrairia. Smile

Ferran Falcó, com que veig que estàs registrat al fòrum, suposo que el vas llegint. En saps alguna cosa d’aquest tema? Si és així, ens ho podries explicar? Gràcies per endavant. Surprised

Salutacions. Shocked
.
Tornar a dalt
prunera
Administrador

MissatgePublicat: Dj Mai 04, 2006 2:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Aqui tens la convocatòria del concurs

http://www.badalona.cat/aj-badalona/ca/ajuntament/ajuntament-abast/actuacio-municipal/licitacions/consultoria/436C3005_tramit

L'empresa guanyadora ha de sortir al butlletí provincial de la provincia. No ho miro perquè n'estic quasi segur que ho trobaràs, no crec que s'hagi fet un concurs amb el protocol oficial i després s'hagi triat el guanyador a dit, bé, vull dir sense rebre propostes oficials.

El que si et puc dir és que un cop tens els candidats o les propostes, no hi ha garantia per un criteri imparcial. Les preferències sobre un proveïdor o l'otorgació de punts en base a la qualitat o garanties de la oferta tècnica.. això és subjectiu. El mateix ajuntament de Barcelona no té manies alhora de "preassignar guanyadors", però parlo de partides econòmiques inferiors a 12.000 euros que, en alguns casos, ni surten a concurs (perquè la llei concursal o de licitació així ho estipula)

En fi, si vols conèixer el guanyador "no a dit" de l'estudi de dalt la vila amb una mica de paciència ho trobaràs aqui

http://bop.diba.es/Continguts/recercaSumaris/Frame_Consultas_Resultados.asp?Pv_Dia=11&Pv_Mes=3&Pv_Any=2006

Busca a partir de desembre 2005.

Torno a dir, però, que un cop tens les propostes a sobre la taula, evidentment no hi ha notari que garantitzi la imparcialitat del criteri de la mesa decissòria, i el factor "dit" o "dit amic" sempre pot existir.

Salutacions
Tornar a dalt
Ciutada
emperador
emperador

MissatgePublicat: Dj Mai 04, 2006 3:38 pm    Assumpte: Gràcies Respondre citant

Gràcies per la informació.

Salutacions. Shocked
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BETULO.CAT Badalona -> El badaloní parla Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, ... 85, 86, 87  Següent
Pàgina 2 de 87

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum