|
BETULO.CAT Badalona Fòrum d'opinió Badaloní
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
marga emperador

Registrat: 22 Mar 2006 Missatges: 2866 Ubicació: badalona
|
Publicat: Dc Gen 23, 2008 5:59 pm Assumpte: |
|
|
Publicat ahir a El Punt
dimarts, 22 de gener de 2008
>
Barcelonès Nord. «Estem disposats a canviar el que faci falta del PEMU de Dalt la Vila»
El responsable de Cultura es mostra obert a la negociació amb els veïns sobre el polèmic projecte urbanístic de Dalt la Vila. Assegura que amb arguments tot és modificable
Jaume Vives.
REGIDOR DE CULTURA I PATRIMONI CULTURAL DE BADALONA (ERC)
JORDI GONZALO. Badalona
Què passa al barri de Dalt la Vila?
–«Estem en un procés que pretenem que sigui d'una transformació profunda d'aquest barri de la ciutat. Possiblement una mica de desinformació i desconeixement han ajudat que es produeixi un enrenou que supera de molt el que realment està passant a Dalt la Vila.»
–Per tant, el malestar dels veïns és relatiu?
–«Jo entenc el malestar dels veïns. Quan un veí expressa el seu malestar és perquè se sent molest per alguna cosa. En aquest moment tenim en estudi les al·legacions presentades al PEMU, que és una proposta de planejament. Els veïns hi poden tenir uns interessos determinats i aquest projecte els pot afectar. És per això que ens hem donat un termini prudencial per estudiar totes les al·legacions, per mirar de donar una resposta que sigui adequada. Però, dit això, també és cert que hi ha altres projectes, com ara urbanitzar carrers i places, que no produeixen cap malestar al veïnat.»
–En canvi, les obres a la plaça Constitució provoquen molta polèmica. Tot el problema a Dalt la Vila són uns bancs i uns fanals?
–«Voldria pensar que no. No hi ha res en aquesta vida que hi sigui per sempre. Es va encarregar un projecte, que va passar per tots els processos administratius, i de forma complementària vam fer una convocatòria a les entitats del districte per donar una explicació suplementària. Aquest projecte portava incorporats uns bancs i uns fanals. Aquí no és el meu criteri el que compta: el que faig és defensar un projecte que en el seu dia va aprovar el govern local i que ara jo tinc la responsabilitat d'executar.»
–El PEMU que s'està debatent és el que salvarà Dalt la Vila?
–«No sé si la paraula és salvar. Vull creure, si més no, que serà el projecte que desencallarà Dalt la Vila. En els últims anys hi ha hagut un continu de projectes urbanístics i cap no ha reeixit de forma notòria. El d'ara, amb les modificacions que calgui fer, ens pot servir. Si hi ha voluntat ens podem entendre, tenint en compte que pactar vol dir que tothom deixa alguna cosa pel camí.»
–Per tant, el govern estaria disposat a retirar o modificar algun dels punts del PEMU?
–«El govern, sempre ho ha dit, està disposat a negociar qualsevol cosa plantejada en el PEMU. Ara bé, no podem modificar per modificar, hi ha d'haver un raonament que vagi més enllà de l'‘això m'agrada, això no m'agrada'. Basant-nos en arguments tècnics o de sentit comú, estem disposats a negociar i canviar el que faci falta del PEMU. Només faltaria!»
–Quin és el calendari d'aprovació del PEMU?
–«No hi ha calendari. La meva intenció és que aquest mes de gener intentem arribar a una posició de govern conjunta. Sabem que els membres del govern hem tingut alguna discrepància i seria bo que, abans de negociar amb els veïns, tinguéssim adoptada una mínima posició conjunta de fins on estem disposats a arribar.»
–És més difícil aconseguir el consens amb les forces del govern o amb els veïns?
–«Desitjo i espero que cap de les dues sigui difícil. La meva filosofia que parlant la gent s'entén val per als socis de govern i també per als veïns. Les diferències que tenim els socis de govern no són tan grans.»
–Els esgrafiats del carrer Pujol es restauraran?
–«Espero que s'acabin restaurant. És curiós que els esgrafiats del carrer Pujol mai apareixen en cap de les reivindicacions veïnals. En canvi, el tema és d'una importància cabdal. Tenim uns esgrafiats que són unes peces gairebé úniques i amb un pressupost generós d'altres administracions.»
–Llavors, per què no s'han restaurat?
–«Perquè són intervencions a cases de particulars que han de tenir autorització d'aquests particulars. En aquests moments no tenim totes les autoritzacions que ens caldria.»
–Els entrebancs que han sorgit amb els esgrafiats i a la plaça constitució poden privar Dalt la Vila de més intervencions de la Generalitat?
–«A mi m'agradaria pensar que no i faré tot el possible perquè això no passi. El procés d'urbanització de Dalt la Vila és un projecte per dotze anys que té una quantificació de més de 9 milions d'euros i que preveu la transformació de gairebé tots els carrers del barri. Seria una pena que alguna cosa d'aquestes pogués quedar tocada per, si em permeteu l'expressió, uns bancs i llums que no són del grat de tothom o per uns veïns que consideren que no és oportú que intervinguem a la façana de casa seva.»
–Es troba sol dins el govern amb Dalt la Vila?
–«A vegades, tinc la sensació que sóc jo sol qui defensa un projecte que és de tot el govern. No necessito que contínuament la resta de membres del govern em donin suport en aquest tema. El que sí que demano és que abans de mantenir posicions públiques respecte a aquesta qüestió, tinguem pactada quina és la versió que en té el govern. Les diferències que hi pugui haver s'han de resoldre en els espais que ja tenim definits per parlar d'aquestes coses.»
–S'ha sentit traït o arraconat pels seus socis?
–«No, de cap manera. Ni traït ni arraconat. L'únic que he denunciat en algun moment és que faltava una mica de valentia política, per dir: ‘Defensem els projectes que el govern ha aprovat.'>
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2708299
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
marga emperador

Registrat: 22 Mar 2006 Missatges: 2866 Ubicació: badalona
|
Publicat: Dc Gen 23, 2008 7:00 pm Assumpte: |
|
|
Quan llegeixes les declaracions que va fer el regidor de Cultura i Patrimoni Sr. Jaume Vives, que ahir va publicar El Punt, com a daltvilatana sento una gran irritació en veure com es poden aribar a tergiversar els fets i fins a quin punt una sola persona pot enviar a dida la legítima reivindicació de tot un barri.
Aquest senyor, o no està informat o actua de mala fe, cosa aquesta que m'estimo més no creure. Dir veritats a mitges és tant dolent com dir mentides i, a les seves respostes, de veritats a mitges n'hi ha més d'una i de dues.
Mentrestant, avui a El Punt, apareix publicada una "carta dels lectors", l'últim paràgraf de la qual sembla fet a mida del Sr. Vives:
dimecres, 23 de gener de 2008
Més Dalt de la Vila
******** *******. BADALONA (BARCELONÈS)..
La cultura és una eina que ens dóna criteri per saber. Conèixer l'arquitectura, sense ser arquitecte, és interessant. M'agraden Gaudí, Le Corbusier, Niemeyer... Amb el temps, hom es fa unes aficions que no necessàriament segueixen modes, no cal que ningú digui què cal fer, dir o menjar. Sovint seguir els dictats d'altres fa evident moltes llacunes i manca d'idees pròpies.
Quan un regidor de Cultura de Badalona parla de «gustos», suposo que ho fa més aviat de paelles d'arròs que no d'arquitectura. Pels petits detalls també es coneix les persones, començant pel vestir, el llenguatge i la manera d'anar pel món. Si el regidor de l'Escala s'encaparrés a fer xalets al museu d'Empúries i els veïns no ho volguessin, ningú, excepte el regidor, parlaria de «gustos». Si al Museu d'Automòbils Antics s'hi posés un Ferrari d'ara mateix, només parlaria de «gustos» qui l'hi ha posat.
Recullo un fragment del discurs inaugural de la Fira del Llibre de Frankfurt, de Quim Monzó: «Els polítics són grans malabaristes, i per això els seus discursos són exemplars: plens de paraules comodí que, amb gran mestria –per quedar com a gent responsable–, apliquen en el moment just, encara que, de fet, siguin fum i prou: lletres que formen síl·labes que formen paraules per cobrir l'expedient».
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2709251 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Victorp emperador

Registrat: 03 Gen 2006 Missatges: 954
|
Publicat: Dj Gen 24, 2008 1:04 pm Assumpte: |
|
|
| marga escrigué: | Publicat ahir a El Punt
Jaume Vives.
REGIDOR DE CULTURA I PATRIMONI CULTURAL DE BADALONA (ERC)
... Possiblement una mica de desinformació i desconeixement han ajudat que es produeixi un enrenou que supera de molt el que realment està passant a Dalt la Vila ...
... Els veïns hi poden tenir uns interessos determinats i aquest projecte els pot afectar. ...
... Es va encarregar un projecte, que va passar per tots els processos administratius, i de forma complementària vam fer una convocatòria a les entitats del districte per donar una explicació suplementària. Aquest projecte portava incorporats uns bancs i uns fanals. ...
... És curiós que els esgrafiats del carrer Pujol mai apareixen en cap de les reivindicacions veïnals. En canvi, el tema és d'una importància cabdal. Tenim uns esgrafiats que són unes peces gairebé úniques i amb un pressupost generós d'altres administracions....
... són intervencions a cases de particulars que han de tenir autorització d'aquests particulars. En aquests moments no tenim totes les autoritzacions que ens caldria...
... El procés d'urbanització de Dalt la Vila és un projecte per dotze anys que té una quantificació de més de 9 milions d'euros i que preveu la transformació de gairebé tots els carrers del barri. Seria una pena que alguna cosa d'aquestes pogués quedar tocada per, si em permeteu l'expressió, uns bancs i llums que no són del grat de tothom o per uns veïns que consideren que no és oportú que intervinguem a la façana de casa seva... |
En altres paraules:
Els veïns són ignorants, interessats, mentiders, i estan posant en perill la remodelació de Dalt la Vila per interesos particulars.
Bé, si això és realment així, ja em sembla bé la defensa del PEMU.
Però .... no sé, no m'ho acabo de creure.
Salutacions,
Víctor _________________ Badalona Neta ..... De què? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Carles Plaza Martínez emperador

Registrat: 17 Nov 2006 Missatges: 1905
|
Publicat: Dj Gen 24, 2008 1:36 pm Assumpte: |
|
|
...El "interlocutor público" Sr. Vives; nos muestra -con el presente escrito- y otros tantos. Su personal concepto de cómo entiende, él; la búsqueda de un acuerdo...Esó sí. A realizar manfestaciones y a dogmatizar, sobre cómo -ésos acuerdos- deben florecer; no le gana, ninguno de sus compañeros de gobierno municipal...
Si el Sr. Vives dispone de información suficiente para dejar de hacer veladas acusaciones, en relación con el interés personal de algunas personas en relación con toda la problemática de Dalt de la Vila. Intereses éstos, que -presuntamente- quieran utlizar la dinámica actual y general, de descontento, en propio y personal beneficio. Está tardando en ponerla encima de la mesa...Pero si su constancia, en las manifestaciones que hace, se sustenta en supuestas ó estimadas -por su parte- arbitrariedades, "disfrazadas" entre el interés general. El Sr. Jaume Vives trabaja -muy bién- por su propia descalificación y consiguiente falta de credibilidad, en cuanto dice y hace...
Sr. Vives: Yó se lo he dicho yá;aquí, en su pag. y en otros foros- la búsqueda de diálogo y la consecución de acuerdos, sobre lo que Ud. ha "dogmatizado y aleccionado" tanto. Personalmente, tengo esperanza de que se conseguirá. De que Ud. tiene "compañeros de viaje" que sí trabajarán por ello y para ello...A pesar de Ud.
Saludos.
Carles Plaza. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
baitoloh eventual

Registrat: 13 Nov 2007 Missatges: 7 Ubicació: Pl. Constitució
|
Publicat: Dv Gen 25, 2008 11:30 am Assumpte: |
|
|
Bon dia,
perdoneu-me que m'allunyi una miqueta de la vessant política que té tot el tema per fer un toc d'atenció a tots els que no han tingut cap mirament per utilitzar la plaça com a aparcament públic de nou. Ni un, ni dos, l'altre dia hi varem comptar més de 6 cotxes aparcats a la plaça. Molts cotxes hi fan nit ( o sigui que entenc que són dels propis veïns ), i encara donem gràcies que el nostre amic que hi aparcava la grua sense miraments, no gosi encara.
Em molesta el "pegote" dels fanals, em fa riure aquell banc solitari davant del restaurant (al primer revolt mal donat ja hi haurem de posar unes flors de record) però particularment em fereix molt més veure'n l'utilització que se'n fa de la plaça com a Parking. Crec que es confirma que no hi podrem veure mai els nostres fills jugant...
Algu té coneixement de si l'ajuntament té pensat posar-hi pivots?
Salutacions |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dg Gen 27, 2008 1:41 pm Assumpte: |
|
|
Cada día que transcurre, cobra en mí más consistencia, la idéa de que hasta después de las elecciones de Marzo. Dalt de la Vila y tanto los problemas que perviven en el tiempo, junto con los que el Sr. Jaume Vives, por libre, nos está añadiendo...y así seguirán, en el cajón...
Para mí, si así és; estaremos ante el primer factor que deberá restar credibilidad a los Sres. Serra y Falcó...Al Sr. Vives -mi credibilidad- yá no le acompaña,desde tiempo...
Si de verdad y desde una concepción de prioridades, en la atención. Se aparca para después de elecciones, el avance del estado de cosas, para Dalt de la Vila. Tendremos ante nosotros, otra clara manifestación de que
"una cosa es predicar y otra, dar trigo." Sres. Serra y Falcó, así nó...
Saludos.
Carles Plaza. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
daltlavila asidu

Registrat: 09 Oct 2006 Missatges: 135
|
Publicat: Dg Gen 27, 2008 10:10 pm Assumpte: |
|
|
| baitoloh escrigué: | Bon dia,
perdoneu-me que m'allunyi una miqueta de la vessant política que té tot el tema per fer un toc d'atenció a tots els que no han tingut cap mirament per utilitzar la plaça com a aparcament públic de nou. Ni un, ni dos, l'altre dia hi varem comptar més de 6 cotxes aparcats a la plaça. Molts cotxes hi fan nit ( o sigui que entenc que són dels propis veïns ), i encara donem gràcies que el nostre amic que hi aparcava la grua sense miraments, no gosi encara.
Em molesta el "pegote" dels fanals, em fa riure aquell banc solitari davant del restaurant (al primer revolt mal donat ja hi haurem de posar unes flors de record) però particularment em fereix molt més veure'n l'utilització que se'n fa de la plaça com a Parking. Crec que es confirma que no hi podrem veure mai els nostres fills jugant...
Algu té coneixement de si l'ajuntament té pensat posar-hi pivots?
Salutacions |
Bé, posem-hi imatges
De moment és clar que no hi poden jugar els nens, a la plaça
D'això...
Ja que ens han posat els nous fanals, no els podrien encendre i
ens faríem una idea i una opinió més objectiva dels mateixos?
De passada ens hi veuríem a la plaça de nit i potser ens acaben
agradant...
Salutacions a tots. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
rateta emperador

Registrat: 02 Gen 2006 Missatges: 718 Ubicació: badalona
|
Publicat: Dg Gen 27, 2008 11:31 pm Assumpte: |
|
|
Home molt penós.....molt i molt!
Hi ha veïns que tenen molt de morro!!! Jo cada mes em pago una plaça de pàrquing que em surt per un ull de la cara! però és que se'm cauria la cara de vergonya deixant el meu vehicle en lloc reservats per als vianants.
Ara bé: és aquesta plaça o el nucli antic de Dalt la Vila àrea de vianants?? Per què no demanar, si així fos, un sistema d'accés intel.ligent??? amb pilones que s'activen amb la banda magnètica de les targetes dels veïns??? Per què a Barcelona, la majoria de barris amb nuclis antics amb carrers estrets, ho tenen i funciona a la perfecció i aquí a Badalona, ni tan sols s'ho plantegen???
Això de les pilones, crec que aquest ajuntament no sap ben bé què és. al Centre les hem demanat de tots colors...però res. Passen de tot.
El tema TRÀNSIT a Badalona ....fa cagar!!! és absoltumanet lamentable.
La gestió del trànsit és mooooooooolt més que les multes i la grua!!! i no depèn de la GU, sinó d'un bon gestor polític que no tenim.
D'entrada, pel meu parer, el gran error del control del trànsit i la mobilitat a Badalona és que tot plegat, depèn de 2 regidories: Via pública i Medi ambient. Home!!! fatal!!! si dividim, perdem.
Perdoneu el rotllo....és un tema que m'agrada i m'interessa especialment.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
baitoloh eventual

|
Publicat: Dl Gen 28, 2008 10:30 am Assumpte: |
|
|
amic/ga Daltlavila,
Gràcies per les fotos tan il.lustratives! Jo també sóc de les tontes que pago per aparcar...
Dels fotografiats podria confirmar quins són els asidus de la plaça....
És clar, jo i suposo que els senyors de la guàrdia urbana que estan a pocs metres posant multes a la zona blava..... Dic jo que el disc que diu prohibit aparcar a tota la plaça deu ser vinculant, o no?
Per cert, avui podriem amenitzar el fòrum amb les fotos dels primers cagallons de gos (suposadament) que presideixen el parterre de pseudogespa
I Rateta, ja que veig que t'agrada el tema de la grua.... tu entens l'enigma de que la Grua mai s'endugui un d'aquests cotxes asidus ? I entens encara més que actuin sol.licits quan un veï els truca quan hi ha un cotxe no catalogat, és a dir, non grato per la plaça???? Podriem parlar-ne hores dels enigmes parkils de la plaça!
De les pilones automàtiques fa temps que en parlàvem com una bona sol.lució, però sembla que només ens ho hem plantejat nosaltres
A veure si hi ha més veïns que es mullen amb aquest tema..... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
joanBDN
Registrat: 28 Gen 2008 Missatges: 1
|
Publicat: Dl Gen 28, 2008 2:44 pm Assumpte: |
|
|
Des de la Comissió de DV hi estem treballant. Comencem a tenir uns esquemes per reconduir la circulació del barri i peatonalitzar algunes zones en major o menor grau. No es pot permetre que els cotxes colonitzin l'espai públic per interessos particulars, en aquest cas perjudicant claríssimament el benestar de tothom, veïns o visitants. Sabem que cap proposta que es faci satisfarà al 100% dels veïns...però la invasió que hi ha ara mateix agrada, segur, a menys gent! En aquest tema sí que caldrà un procés participatiu social i ben organitzat, amb transparència; on tothom pugui fer propostes i ser dicutides, defensades, valorades i degudament votades...una mena de referendum del paisatge urbà que volem!! El tema "pilones intel·ligents" és una bona via per a restringir/controlar el pas de vehicles...però el problem és que de "intel·ligents" no en tenen res!!! La picaresca o el morro pot acabar de fer que el barri encar sigui un aparcament més privatitzat!! És complexe, però se n'ha de parlar molt i conscienciar a tothom del que convé més a la majoria!!
Les propostes que vagin fent-se des de la Comissió seran degudament exposades a tot el veïnat. Fins aleshores, seguirem treballant! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
prunera Administrador

Registrat: 30 Des 2005 Missatges: 1223 Ubicació: Badalona
|
Publicat: Dl Gen 28, 2008 11:34 pm Assumpte: |
|
|
| baitoloh escrigué: |
I Rateta, ja que veig que t'agrada el tema de la grua.... tu entens l'enigma de que la Grua mai s'endugui un d'aquests cotxes asidus ? I entens encara més que actuin sol.licits quan un veï els truca quan hi ha un cotxe no catalogat, és a dir, non grato per la plaça???? Podriem parlar-ne hores dels enigmes parkils de la plaça!
|
De qui parleu ? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
baitoloh eventual

|
Publicat: Dt Gen 29, 2008 10:10 am Assumpte: |
|
|
| prunera escrigué: | | baitoloh escrigué: |
|
De qui parleu ? |
Ojala sapigués jo mateixa de qui parlo, només vull dir que no es mira a tots els cotxes aparcats amb el mateix raser. No té sentit que la grua actui amb comptagotes i en canvi els mateixos cotxes i furgonetes pernoctin dia rera dia impunement.
Per cert, avui 2 cagallons més. Sense jugar a fer de CSI, semblen del mateix gos! Ja en tenim 4 que decoren el parquerre. Molt agraïts als amos, si senyor! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ciutada emperador

Registrat: 26 Mar 2006 Missatges: 729 Ubicació: Badalona
|
Publicat: Dt Gen 29, 2008 4:06 pm Assumpte: |
|
|
NOTA INFORMATIVA DE LA COMISSIÓ DE VEÏNS DE DALT LA VILA
Badalona, 29 de gener de 2008
Arran de l’aparició a la pàgina web www.beteve.es d’una part de l’enregistrament sonor fet durant la presentació de l’Estudi de Diagnosi de Dalt la Vila, i que es va dur a terme al Museu de Badalona el dia 15 de febrer de 2007 davant del Consell d’Entitats del Districte I, aquesta Comissió vol manifestar el següent:
1) Aquesta reunió va ser convocada per la regidoria del districte, amb presència del llavors regidor del districte I (Sr. Josep Duran), el seu coordinador (Sr. Joan Carles Lacruz), la cap de la Gerència Tècnica (Sra. Rosa Sadurní). En aquesta sessió, els autors de l’Estudi de Diagnosi van fer-ne una presentació audiovisual, que va anar seguida d’un torn obert de paraules.
2) Certament, en iniciar aquella sessió, es va informar que la sessió seria enregistrada íntegrament.
3) També és cert que, després de les exposicions dels experts, diverses intervencions del públic van reclamar que les exposicions presentades es fessin accessibles a tothom, si calia per mitjans digitals (CDs, DVDs,…). Cosa que encara no s’ha dut a terme.
4) Ens preguntem com és possible que un document de propietat municipal, que no s’ha facilitat ni tan sols a la junta de l’AVV de Dalt la Vila, hagi aparegut ara, sancionat, a internet. Sorprèn que només hi apareguin les intervencions del públic i no les dels ponents que presentaven l’Estudi de Diagnosi.
5) Així mateix, demanem al responsable de la web esmentada que, atès que té còpia del document, el faci públic en la seva totalitat per tal que la ciutadania pugui contrastar el que els professionals hi van exposar i el que posteriorment la proposta de PMU ha incorporat.
6) Reclamem al govern de la ciutat que faciliti el conjunt del document (exposicions visuals incloses) als responsables de l’AVV de Dalt la Vila i que s’asseguri no només en tenen una còpia els anteriors responsables de la regidoria del districte.
7) Constatem el poc coneixement del nostre barri per part del responsable de la web referida, desconeixement que es fa palès en alguns dels textos que s’hi llegeixen:
Les obres de les places de la Constitució i de la Font ja toquen al seu final, el resultat pot agradar més o menys. El que és del tot impresentable és la rapidesa amb la que alguns veïns han tornat ha recuperar l'aparcament.
http://www.beteve.es/Curiositats.htm
Fins fa poc ningú o molt poca gent, s'havia preocupat de l'estat del barri. Tothom anava per lliure. Vet aquí un exemple de llocs on un dia van fer obres indiscriminadament o sense permís, i ara se solidaritzen amb la campanya "Salvem Dalt la Vila"
http://www.beteve.es/Obres.htm
Fem saber a la persona responsable d’aquestes paraules que el veïnat del barri fa anys que reclama en va l’atenció del Consistori, li fem saber que aquest veïnat se sent desatès i maltractat, i li fem saber que el malestar és generalitzat. L’estat del barri ens preocupa a tots, i de fa temps. Li ho fem saber per a la seva informació.
També li fem saber que el veïnat no està d’acord amb la utilització de la plaça com a aparcament públic, ni en aquesta ni en les altres places del barri. Per aquest motiu hem proposat solucions en les al·legacions que aquesta Comissió ha presentat al PMU.
I li recordem que la remodelació de la Pl. de la Constitució va ser feta pensant en una plaça lliure del trànsit extern al barri.
8 Aquesta Comissió li fa saber, per si no en té constància, que hem presentat diverses al·legacions al PMU proposat en les quals demanem que es facilitin els tràmits en les sol·licituds de remodelació dels habitatges, tràmits que entenem que han de ser més senzills i clars. Precisament, aquestes al·legacions pretenen evitar que es duguin a terme actuacions no desitjables en les façanes i en les estructures de les edificacions actuals.
Tanmateix, sorprèn que el responsable de la pàgina web obviï aquest interès de la Comissió. I sorprèn, encara més, que sigui precisament aquesta persona, que ha tingut responsabilitats polítiques en el barri, la que ara denuncia aquests fets. Aquesta Comissió li agraeix la seva vigilància amatent, tot i que entén que és un contrasentit que ho faci ara i no quan tenia el deure de controlar-lo i posar-hi remei.
9) Entenem que és una qüestió de responsabilitat envers el veïnat fer públic el nom del propietari del domini “beteve.es”, que es pot trobar a la pàgina web https://www.nic.es/esnic/esn/verValidacionWhoisAction?dominio=beteve.es i que adjuntem en aquesta nota per a totes aquelles persones que puguin tenir dificultats a cercar aquesta informació, que és oficial i pública.
Comissió de Veïns de Dalt la Vila. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Dt Gen 29, 2008 7:54 pm Assumpte: |
|
|
...Pués bién, a mí; me extrañaba -desde tiempo- que "iniciativas" cómo la que se nos informa, por parte de Ciutadà. No hubieran florecido antes...
Se trata de contrarrestar el efecto de un descrédito. De un trabajo que se hizo. Pero que se hizo mal...Que ignoró demasiado.
Quienes debían -recientemente- ya han introducido rectificaciones previas.Yá han manifestado interés que -yó quiero creer- será inequívoco,llegada la hora de las realidades...
La pregunta que -en principo- a mí se me ocurriría hacer, si me fuera posible en forma directa; es la siguiente:
¿Los Sres. Serra y Falcó, (por este orden) están al corriente y se sienten conformes con la aparación de la...llamémosle información que se nos ofrece y en la forma que se hace. En un momento, en el que la búsqueda de acuerdos -aún- no ha comenzado.?
Entiéndase -si se quiere,claro- que para nada niego el derecho a expresar,en libertad, lo que -cada uno- estime oportuno, así cómo a elegir la forma...
...En referencia al Sr. Vives; no pregunto. No tengo ninguna duda, respecto de su posicionamiento, en relación con dicha pág. web...
Ahora bién; seguro que -dicho Sr.- no faltará a una mesa de negociación...No hago más comentarios.
Saludos.
Carles Plaza. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
prunera Administrador

Registrat: 30 Des 2005 Missatges: 1223 Ubicació: Badalona
|
Publicat: Dt Gen 29, 2008 11:09 pm Assumpte: |
|
|
| Carles Plaza Martínez escrigué: |
¿Los Sres. Serra y Falcó, (por este orden) están al corriente y se sienten conformes con la aparación de la...llamémosle información que se nos ofrece y en la forma que se hace. En un momento, en el que la búsqueda de acuerdos -aún- no ha comenzado.? |
Hace escasos días se lo comuniqué yo mismo a Ferran Falcó, denunciando lo que considero un acto estúpido que no favorece el clima en las negociaciones Govern-Comissió de veïns, pues este viene de un cargo socialista, que además es cargo de confianza. No conozco la trascendencia de esta notícia. Tampoco sé hasta qué punto el regidor Duran ya conocía la existencia de esta web... vamos a suponer que no a pesar de la excelente relación que le une con su coordinador, porque sería, por lo menos curioso, que en caso de conocerla no lo hubiera comentado con Serra, quien creo que sabía nada hasta hace bien poco.
Ultimamente no vamos muy finos con los cargos de confianza. Me llegó hace un par de semanas una sorprendente notícia, un intento fracasado (y por cierto bastante estúpido) de difamación de mi persona -que además implicaba a un cargo de responsabilidad- que llegó a altas instancias municipales. Lo que me ha molestado no ha sido el foco de la notica, ya que esa persona ha vuelto a retratarse por sí sola una vez más, sino el alcance que esta misma ha querido darle y especialmente la credibilidad que algunas personas más próximas a mi (de algun modo) le han dado al difamador, sin contrastar además la información (fácilmente comprobable). Aun no tengo claro cómo responder. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|